Acer Aspire 7730G-744G100MN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire 7730G-744G100MN op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

ricklaptoprevieuws 05-05-2009
Geschreven voor: Acer Aspire 7730G-744G100MN

Ik heb deze laptop nu 2 maanden in bezit en hij werkt prima. Alles doet het perfect en het is een snel ding. Het scherm is duidelijk groot genoeg en het heeft een heerlijk toetsenbord plus numeriek toetsenbord.
Zelfs het 5.1 geluid is perfect. het enige nadeel is dat mijn subwoofer heel soms kraakt.. maar verder doet hij het perfect.
Ik wil alleen wel even waarschuwen. Ik dacht deze laptop te kopen om ook op te gamen. De oudere spellen doet hij perfect maar spellen als gta 4 draaien pas een beetje op hele slechte beeldkwaliteit en assisins creed draait helemaal niet.
Wil je echt gamen, koop dan een desktop of in iedergeval een laptop met een 2.6ghz cpu niet een 2.0 zoals deze.
Vriendelijke groet,
Rick

bamemi 26-04-2009
Geschreven voor: Acer Aspire 7730G-744G100MN

deze laptop nu een maand in bezit.
en ik moet zeggen het is in één woord een geweldig ding!!!
het beeld is prachtig, en in combinatie met de super videokaart, speelt hj de meest zware spellen moeiteloos....! in het begin een paar dagen moeten wennen aan de schuifmuis, maar dat went snel.
het apparaat is muisstil en prachtig om te zien.
de verder nutteloze vingerafdruk lezer, werkt wel prima en is een leuk speeltje.
dus: een heel mooi en degelijk apparaat dat moeiteloos mijn thuis computer heeft vervangen.!